Organizovati čas

Ne postoji univerzalni model vaspitno – obrazovnog rada sa decom mlađeg školskog uzrasta. Mnogi autori, koji se bave složenim metodičkim pitanjima, polaze od različitih teorijskih osnova i nude različita rešenja u pogledu izvođenja nastave pojedinih predmeta. Ako planiramo promene u obrazovanju, onda od vaspitača i učitelja očekujemo da budu stručnjaci koji promišljaju vlastitu praksu, koji su osposobljeni za istraživanje, za oblikovanje ciljeva, za realizaciju nastavnog procesa i za evaluaciju rezultata.

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s