U tradicionalnoj nastavi dominira frontalni oblik rada sa
izraženom predavačkom funkcijom nastavnika što ne obezbeđuje dovoljnu
interakciju sa učenicima niti ostavlja dovoljno vremena za samostalne
aktivnosti učenika u funkciji kvalitetnijeg ovladavanja nastavnim
sadržajima. Nastava je, često, formalizovana, verbalizovana i neodvoljno
očigledna, što smanjuje trajnost znanja i mogućnosti povezivanja teorije
sa realnim životom. Tek u poslednjih desetak godina sa masovnijim
korišćenjem računara u školama stvoreni su preduslovi za kvalitetnije
inoviranje obrazovne tehnologije. Multimedijalni programi kreirani za
personalne rečunare nude mogućnost kreiranja elektronskih udžbenika sa
tekstom, slikama, zvučnim animacijama i filmovima, tako da učenici mogu
samostalno da napreduju u ovladavanju nastavnih sadržaja, da sevrate na
sadržaje koji im nisu dovoljno jasni, da dobijaju povratne i dodatne
informacije u skladu sa svojim mogućnostima i interesovanjima.
Interaktivnost i kvalitet prezentovanih materijala uz korišćenje
multimedije i hiperteksta daje znatno bogatije sadržaje u poređenju sa
nastavnom koja se odvija u tradicionalnim učionicama.
Sviđa mi se Učitavanje...
Srodno